На які товари надається гарантія?

Офіційна гарантія виробника терміном від 6 місяців надається на всі наші товари. Для підтвердження цього при покупці Ви отримуєте гарантійний талон з відповідною інформацією. Щоб в подальшому мати можливість скористатися наданою виробником гарантією на товар, потрібно при покупці ретельно перевірити комплектацію, відсутність дефектів. Інформацію про комплектацію виробу можна отримати з інструкції виробника, або уточнити у нашого менеджера.

  • Чи можливий обмін та повернення товару?

Закон України про захист прав споживача надає Вам право повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки, якщо не порушені наступні умови:

  • Товар не був в користуванні та не має слідів користування (подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не проходило процедуру активації).
  • Цілісність упаковки товарі та комплектація не проушені.
  • Заводське маркування та наклейки збережені.

Якщо товар з будь-яких причин не працює, його поернення або обмін здійснюється ТІЛЬКИ на підставі відповідного акту сервісного центру, який має авторизацію від відповідного виробника, який підтверджує, що умови експлуатації покупцем не порушені.

  • Де можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар можливо за адресою: м. Київ, вул. Генерала Геннадія Воробйова 13Д. При поверненні товару покупець повинен пред'явити свій паспорт та ідентифікаційний код. В такоу випадку кошти за придбаний товар (при умові наявності в касі необхідної суми) будуть повернені негайно. Якщо потрібної суми в касі немає, то повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів.

У випадку Вашої територіальної віддаленості від офісу Ви можете повернути або обміняти товар тим самим способом, яким Ви його отримали. Ми обменяємо товар або повернемо кошти, якщо не пошкожена упаковка та збережений товарний вигляд.

  • Куди можна звернутись за гарантійним обслуговуванням?

Обслуговуванням товарів по гарантії займаються авторизовані виробниками сервісні центри. Товар такж може бути повренений нам. Ми зі свого боку звернемося до сервісного центру та повернемо Вам відремонтований виріб.

Право на бескоштовне гарантійне обслуговування надається при пред'явленні гарантійного талону, в якому вказані:

  • Модель
  • Серійний номер
  • Термін гарантії
  • Дата продажу товару

Гарантійний талон потрібно зберігати протягом всього терміну експлуатації.

  • В якому випадку гарантія не надається?

Сервісний центр має право відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • Порушені гарантійні пломби. 
  • Присутні механічні та інші пошкодження, які нанесені навмистно або по неуважності покупцем.
  • Порушені правила експлуатації, що описані в інструкції до товару.
  • Було здійснене несанкціоноване втручання, ремонтні дії, змінені внутрішні комунікації чи деталі товару.
  • Гарантійний талон заповнений не повністю або невірно.
  • Серійний номер змінено, або не може бути ідентифікований.

Гарантійний ремонт неможливий у випадку виникнення таких несправностей:

  •  Природне зношування або вичерпання ресурсу товару.
  •  Випадкові ушкодження у разі недбалості покупця.
  •  Пошкодження в результаті стихійних лих.
  •  Пошкодження в результаті перепадів напругия електричнох мережі.
  •  Пошкодження, які виникли в результаті невірного використання з порушенням правил експлуатації.